. | ||
Agregat hydrauliczny TEVES MK II |
||
Kopiowanie pracy w całości lub jej części bez zgody autorów jest zabronione !!! |
dyplomanci: Robert Właśniak i Krzesimierz Zamiatowski
promotor: mgr inż. Ireneusz Kulczyk
ROK SZKOLNY 1999/2000
Spis treści 1.Wstęp 1.1 Co to jest ABS 1.2 Przyczepność i droga hamowania 1.3 Hamowanie optymalne
2. ABS Teves MK II
3.1 Obwód wysokiego ciśnienia 3.1.1 Pompa elektryczna 3.1.2 Akumulator ciśnienia 3.1.3 Wyłącznik ciśnieniowy 3.1.4 Sprawdzenie działania obwodu wysokiego ciśnienia 3.2 Obwód urządzenia wspomagającego hamulce 3.2.1 Zbiornik płynu hamulcowego 3.2.2 Urządzenie wspomagające hamulce 3.2.3 Pompa hamulcowa typu tandem 3.3 Obwód hydraulicznego zespołu sterującego 3.3.1 Elektrozawór główny 3.3.2 Elektrozawory 4. Obwód elektroniczny 4.1 Elektroniczny zespół sterujący 4.2 Czujniki prędkości kół 5.Zasada działania agregatu hydraulicznego 6.1 Kody autodiagnostyczne 6.2 Kilka praktycznych rad 7. Sprawdzenie wartości ciśnienia na zaciskach 8. Wymiana płynu i odpowietrzenie układu 9. Możliwości diagnozowania hamulców samochodowych z układami przeciwblokującymi9.1 Wstęp 9.2 Diagnozowanie w warunkach quasi statycznych 9.3 Diagnozowanie w warunkach kinetycznych 9.4 Podsumowanie 11. Badania nad niezbędnością stosowania układu ABS 12. Bibliografia
|