.

   Agregat hydrauliczny TEVES MK II

Kopiowanie pracy w całości lub jej części bez zgody autorów jest zabronione !!!


 

dyplomanci: Robert Właśniak i Krzesimierz Zamiatowski
promotor: mgr inż. Ireneusz Kulczyk

ROK SZKOLNY 1999/2000


Spis treści

1.Wstęp
    1.1 Co to jest ABS
    1.2 Przyczepność i droga hamowania
    1.3 Hamowanie optymalne

2. ABS Teves MK II
    2.2 Schemat działania układu
    2.3 Schemat blokowy układu ABS Teves MK II

3. Obwód hydrauliczny
    3.1 Obwód wysokiego ciśnienia
                3.1.1 Pompa elektryczna
                3.1.2 Akumulator ciśnienia
                3.1.3 Wyłącznik ciśnieniowy
                3.1.4 Sprawdzenie działania obwodu wysokiego ciśnienia
    3.2 Obwód urządzenia wspomagającego hamulce
                3.2.1 Zbiornik płynu hamulcowego
                3.2.2 Urządzenie wspomagające hamulce
                3.2.3 Pompa hamulcowa typu tandem
    3.3 Obwód hydraulicznego zespołu sterującego
                3.3.1 Elektrozawór główny
                3.3.2 Elektrozawory

4. Obwód elektroniczny
    4.1 Elektroniczny zespół sterujący
    4.2 Czujniki prędkości kół

5.Zasada działania agregatu hydraulicznego

6. Złącze autodiagnostyczne
    6.1 Kody autodiagnostyczne
    6.2 Kilka praktycznych rad

7. Sprawdzenie wartości ciśnienia na zaciskach

8. Wymiana płynu i odpowietrzenie układu

9. Możliwości diagnozowania hamulców samochodowych z układami przeciwblokującymi
    9.1 Wstęp
    9.2 Diagnozowanie w warunkach quasi statycznych
    9.3 Diagnozowanie w warunkach kinetycznych
    9.4 Podsumowanie

10. Historia ABS

11. Badania nad niezbędnością stosowania układu ABS

12. Bibliografia