.

    Hamulce długotrwałego działania

Kopiowanie pracy w całości lub jej części bez zgody autora jest zabronione !!!


 

autor: Tomasz Łasecki
promotor: mgr inż. Ireneusz Kulczyk

ROK SZKOLNY 1997/1998




Spis treści

WSTĘP

1. Cel stosowania hamulców długotrwałego działania

2. Podział hamulców długotrwałego działania

3. Opis budowy i działania zwalniaczy

                3.1. Hamulce silnikowe

                3.2. Zwalniacze cierne

                3.3. Zwalniacze elektromagnetyczne

                3.4. Zwalniacze hydrokinetyczne

4. Opis zwalniacza hydrokinetycznego VOITH typ R 130

                4.1. Zasada działania

                4.2. Budowa i działanie podstawowych zespołów

                4.3. Układ sterowania

                4.4. Materiały eksploatacyjne

                4.5. Zabudowanie zwalniacza do pojazdu

                4.6. Dane techniczne i eksploatacyjne retardera typ R 130

                4.7 Korzyści wynikające z zastosowania retardera

5. Część projektowa - dobór retardera

                5.1. Wstęp do części projektowej

                5.2. Algorytm obliczeń doboru retardera do pojazdu

                5.3. Konstrukcje zwalniaczy

                5.4 Projekt wstępny doboru retardera

                5.5. Analiza wyników i wnioski

6. Wnioski końcowe

7. Literatura