Hamulce długotrwałego działania
Kopiowanie pracy w całości lub jej części bez zgody autora jest zabronione !!!
autor: Tomasz Łasecki promotor: mgr inż. Ireneusz Kulczyk ROK SZKOLNY 1997/1998
Spis treści
WSTĘP
1. Cel stosowania hamulców długotrwałego działania
2. Podział hamulców długotrwałego działania
3. Opis budowy i działania zwalniaczy
3.1. Hamulce silnikowe
3.2. Zwalniacze cierne
3.3. Zwalniacze elektromagnetyczne
3.4. Zwalniacze hydrokinetyczne
4. Opis zwalniacza hydrokinetycznego VOITH typ R 130
4.1. Zasada działania
4.2. Budowa i działanie podstawowych zespołów
4.3. Układ sterowania
4.4. Materiały eksploatacyjne
4.5. Zabudowanie zwalniacza do pojazdu
4.6. Dane techniczne i eksploatacyjne retardera typ R 130
4.7 Korzyści wynikające z zastosowania retardera
5. Część projektowa - dobór retardera
5.1. Wstęp do części projektowej
5.2. Algorytm obliczeń doboru retardera do pojazdu
5.3. Konstrukcje zwalniaczy
5.4 Projekt wstępny doboru retardera
5.5. Analiza wyników i wnioski
6. Wnioski końcowe
7. Literatura