SREBRNA SZKOŁA 2014 |
||
Fundacja Edukacyjna
„Perspektywy” potwierdza,
Jakość, jakość i jeszcze raz jakość. Jakość nauczania, jakość zarządzania uczelnią, szkołą średnią, jakość we wchodzeniu w kontakt z otoczeniem społecznym i biznesowym. Budowanie kultury jakości jest nadrzędną racją przygotowywania rankingu Perspektyw i Rzeczpospolitej. Co roku na ten ranking czekają młodzi ludzie, którzy muszą podjąć jedną z najważniejszych życiowych decyzji – wybrać szkołę średnią, uczelnię i kierunek studiów. Naszym (PERSPEKTYWY) wielkim marzeniem jest, aby w wyborach tych jakość stała się głównym wyznacznikiem. Misją rankingu jest dostarczenie informacji o tym, jak oceniane są polskie szkoły ponadgimnazjalne. Głównymi adresatami rankingu są uczniowie najstarszych klas gimnazjów, którzy już w czerwcu muszą podjąć bardzo ważną decyzję - wybrać taką szkołę ponadgimnazjalną, która doprowadzi ich do studiów i ułatwi zdobycie wymarzonego zawodu. Kryteria Rankingu Techników 2014: sukcesy w olimpiadach 20%, matura - przedmioty obowiązkowe 25%, matura - przedmioty dodatkowe 25%, wyniki egzaminów zawodowych 30%. Zasady Rankingu ustaliła Kapituła złożona z przedstawicieli uczelni, dyrektorów okręgowych komisji egzaminacyjnych
(OKE) Liceum Akademickie UMK w Toruniu jest najlepszym liceum ogólnokształcącym, a Technikum Zawodowe nr 7 w Zespole Szkół Elektryczno-Mechanicznych w Nowym Sączu najlepszym technikum w Polsce - według Rankingu Szkół Ponadgimnazjalnych 2014, który po raz szesnasty został opublikowany przez Perspektywy.
Jak na tle innych szkół 1. Ranking Techników w Bydgoszczy
2. Ranking Techników Samochodowych w województwie Kujawsko-pomorskim wśród wszystkich techników Tu znajdziesz cały ranking miesięcznika PERSPEKTYWY
3. Ranking zdawalności egzaminów zawodowych wśród techników w Bydgoszczy
4. Technik pojazdów samochodowych – ranking egzaminów zawodowych Tu znajdziesz cały ranking miesięcznika PERSPEKTYWY
Pełną informację każdy zaineresowany znajdzie na stronie miesięcznika PERSPEKTYWY
|
Opracowanie: mgr inż. Ireneusz Kulczyk |
|