1- elektrozawór wylotowy
2- elektrozawór dolotowy
3- zbiornik płynu hamulcowego
4- komora ciśnieniowa
5- elektrozawór główny
6- tłoczek
7- akumulator ciśnienia
8- wyłącznik ciśnieniowy
9- pompa elektryczna
Obwód rozładowany, ciśnienie rośnie
1) Przy ciśnieniu 13 MPa włącza się czujnik niskiego ciśnienia(10,5 MPa), połączony z lampką kontrolną sygnalizującą niskie ciśnienie w układzie hamulcowym, oraz elektroniczny zespół sterujący.
2) Przy ciśnieniu 14 MPa włącza się przekaźnik pompy (14-18 MPa).
Obwód naładowany, ciśnienie maleje
1) Przy ciśnieniu 14 MPa włącza się przekaźnik pompy, a przy ciśnieniu 18 MPa ponownie wyłącza
2) Pompa nie włącza się i ciśnienie stopniowo zmniejsza się. Przy ciśnieniu 10,5 MPa włącza się czujnik sygnalizujący małe ciśnienie.