Praca Dyplomowa, Daniel Dybowski "Auta z napędem na cztery koła" stonę najlepiej ogladać w rozdzielczości 800x600
Strona Główna
1. Wstęp
2. Pojazdy z napędem na
cztery kola
3. Historia pojazdów z
napędem na cztery koła
4. Cel stosowania i korzyści
płynące ze stosowania tego
rozwiazania
5. Różnice pomiędzy
pojazdami z napędem
wszystkivh kół a pojazdami z
napędzaną tylko jedną osią
6. Podział aut z napędem na
cztery koła
7. Zastosowanie napędu
wszystkich kół pojazdach o
różnym przeznaczeniu
8. Opis poszczególnych
konstrukcji
8.1. Ręcznie dołączany napęd
drugiej osi w autach
osobowych
8.2.Ręcznie włączany napęd
wszystkoch kół w autach
ciężarowych i terenowych
8.3. Stały napęd wszystkich
kół z zastosowaniem
zblokowanego układu
napędowego
8.4. Stały napęd wszystkich
kół z zastosowaniem
klasycznego
układu napędowego
9. Opis układów napędowych
9.1. Silnik z tyłu + napęd na
cztery koła
9.2. Syncro
9.3. Quattro
9.4. Silnik umieszczony
centralnie
10. Międzyosiowy
mwchanizm róznicowy typu
TORSEN
11. Sprzęgło wiskotyczne
12. Sprzeglo wiskotyczne
typu Haldex
13. Możliwe uszkodzenia i
naprawa
14. Literatura
14. Literatura.
1. "Auto świat"
2. "Moto magazyn"
3. "Auto-technika motoryzacyjna"
4. "Internet"
-www.haldex.com
-www.torsen.com
-www.rallycars.com
5." Pojazdy samochodowe - podstawy konstrukcji "
6. "Auto expert"